Trötter

Milo vakande 4 i morse och ville gå upp, det var inte så att han gick att söva igen med lite napp, lite klapp och "mamma är här". Pigg som en mört ville han till vardagsrummet för att leka. Resten av dagen har vi spenderat ute på stan med några ur mamma-fika-gruppen. Milo satt för första gången i en sandlåda och jag fick lite dåligt samvete när jag såg hur vant några av de andra barnen grävde i sanden. Jag har inte haft en tanke på att han kan leka i en lekpark, visst så gungar vi lite men det andra trodde jag man gjorde när han började gå sen och kunde gå mellan sandlåda och gungor själv. Han blev lite ställd och satt men stilla och tittade på sanden och den eller spadarna var inte särskilt intressanta, mamma var roligare att klättra på.

Blev lite fika på stan och sen mötte jag upp Emelie och senare Kristian som gick ta Milo så att jag kunde åka till jobbet.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/242772/images/2012/pic_204579430.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här :