Fredag och vi har bil

Äntligen efter ca två veckor utan är vi återigen med bil igen. Vi har snart haft bilen i ett år och vad fort man blir beroende och vänjer sig vid det. Hur tusan klarade vi oss innan? Många snälla människor hade vi runtomkring oss och har än idag som ställer upp. Vi firar det med att åka och köpa hamburgare till middag. 
Igår rullade(ja jag rullar nästan) vi ner mot öppna förskolan. Kände att barnen behövde det även om jag helst ligger på soffan så var det himla skönt och trevligt att träffa vännerna där. Även idag fick vi umgås med Emelie, Andreas och Gustav. Stora killen som går nu och snart blir ett år. Ett år kommer skilja mellan våra små, det är massor nu men kommer inte betyda särskilt mycket senare, de kommer ha kul ihop tror jag. 

Nu tar vi oss igenom denna helg av väntan och förväntan och ser fram emot tisdag samtidigt som jag är väldigt nervös. Det är ändå en operation med lång rehabilitering som jag ska genomgå  men det ska bli så kul att träffa min inneboende. Jag tror absolut det är en pojke vi väntar på. 



Kommentera inlägget här :