Första dagen själva

Två veckor har gått alldeles för fort och idag var det dags för Kristian att gå till jobbet igen. Blev ordentligt bortskämd med att vi var hemma båda två och tur var det för i början bodde jag på soffan där jag även sov eftersom jag hade för ont för att kunna sova i sängen. Nu är det dags att skapa rutiner och jag måste säga att jag är ganska nöjd med dagen ändå. Vi har tagit en promenad med hunden och spenderat några timmar ute i lekparken, diskmaskin och tvättmaskin är igång. Nu återstår det värsta jag vet och det är att hitta på något att äta, jag är skitdålig på det om ingen färdig matlista finns(såna gör jag ganska ofta). 

På lunchen ammade jag Sofia i bärselen samtidigt som jag stekte pannkakor. Utan bärsele och sjal skulle allt vara mycket mer jobbigt. Nu har hon sovit en stor del av dagen och det är väl nu jag borde städa. Jag ska snart göra det, snart.....





Kommentarer :

#1: Anonym

Städa kan du göra en annan gång! Njuuut, tiden går så fort! ❤️❤️ /Jenniefer

skriven

Kommentera inlägget här :