Tappat dagarna

Idag är det måndag det vet jag men förra veckan minns jag inte mycket av. Kanske för att vi inte gjorde något alls under hela den veckan på grund av förkylning så nu kliar det i mig av rastlöshet samtidigt som jag är så oerhört trött. Dagarna liksom flyter ihop när man håller sig hemma såhär. Milo var pigg så han fick i alla fall komma ut på roligheter tillsammans med faster Annie på en pysseldag här hemma och sen med morfar för en stund i Rothoffsparken en annan dag. En dag var vi ute med mormor och hundarna och käkade hamburgare efter. Kanske att vi gjort en del ändå. Hela helgen har jag varit ensam med barnen och. Kristian har varit på min drömresa till Island med jobbet. Jag är riktigt avundsjuk på allt fint han sett. Någon gång vill jag också åka dit. 

I morgon är det jobb för min del och det ska bli skönt att vara tillbaka, få vara till hjälp någon annanstans och att få sakna mina barn lite. Då kommer jag hem med ny energi och planer för dagen. 

Dagen då Milo fick reda på att det finns glass där man även köper hamburgare :)



Perfekt lagom liten aktivitet att gå till morfars hus och leka 

Dagen jag tog en dusch och barnen ordnade med blåbär själva

Kommentera inlägget här :