Skansen

Vi tog tåget till Stockholm, ett äventyr bara det då Milo var så förväntansfull och glad över tågresan. Det är verkligen en enorm glädje över att kunna ge sina barn upplevelser. Det spelar faktiskt ingen roll vad det är för Milo kan vara oerhört glad över en skogstur och att få ställa frågor om det vi ser. Leah tyckte också om tåget. Vi hade sån tur att välja en egen vagn/kupé och behövde inte ta så mycket hänsyn till övriga passagerare. 

På Skansen mötte vi upp vänner för en mysig heldag och det blev det verkligen. Jag tror aldrig jag varit där men gillade djurparken för att den var så fin och naturlig. Lite rörig och svårt att hitta men vi lyckades hitta mat, glass och andra livsviktiga grejer. Det sista vi gjorde var att gå in till akvariet där hajar, ormar, krokodiler, spindlar och fiskar fanns. Jag är inget fan av ormar alls men det gick helt ok att gå in om jag höll mig borta från glasen. Vi avslutade dagen med pizza hos min mamma och kl 20.30 kraschlandade vi hemma. Jag somnade skönt när jag nattade barnen. 







Kommentarer :

#1: Sarah

Kul o va på Skansen :)

skriven

Kommentera inlägget här :