God morgon

Milo sover ännu så vad jag gör jag uppe egentligen? Laddar inför dagen kanske men känns som om det faktiskt vore bättre att sova. Innan jobbet idag ska jag åka till min älskade lilla fina häst, har sån abstinens och behöver lite stallmys. Saknar Pamir väldigt mycket men nu börjar jag lära känna nya hästen Killen och är sådär smått förälskad och längtar efter att få pyssla och rida ut. Det är mycket jobb med honom och jag tänkte att jag skulle ta hjälp men än så länge är det mysigt att inte ställa så höga krav och bara låta honom komma till ro. Han har fått lämna livet som innebar hård träning och massa krav på att prestera på topp, nu måste bara hans hjärna och kropp ställa om sig på den nya lugna takten.

Nu vaknar Milo så vi sätter väl igång med denna dag :)

Kommentera inlägget här :