Fy vale och hujeda mig

Blä vilken natt vi har haft. Vi är snoriga med halsont alla tre, Milo hostade flera gånger och var så hes så hes varje gång han vaknade och skrek. Anade hur natten skulle bli så vi bestämde att han skulle sova med oss i vår säng. Det stjälpte nog mer än det hjälpte för inte fick vi mycket sömn. Milo rörde sig "all over the place" en gång skulle han upp på min rygg och ligga, stackarn behövde ju säkert tröst och närhet och han sov bra hela natten för allt han gjorde var i sömnen. Och lillskrutten vet ju inte vad sommartid och vintertid är, milos tid var 05.30 i morse men det tog Kristian eftersom det är han som är föräldraledig idag. Jag sitter på bussen till jobbet, börjar 11.30 men vi har möte kl 9 så jag lär inte åka hem mellan.

Ser ut och känner mig som en påse nötter ungefär

Kommentera inlägget här :