Ensam

Sitter ensam hemma i soffan och har hur tråkigt som helst, det är verkligen inte roligt att vara utan Kristian. Jag klarar av det och jag kan till och med tycka att det är skönt men roligt är det ändå inte. Tråkigt att kolla på tv:n själv och ingen att prata med när Milo somnat. Men som sagt så är det lite skönt också och väldigt nyttigt att hinna sakna honom och jag unnar honom denna partyresa med jobbet i Åre.

Dagen i övrigt har varit trevlig och fullspäckad. Vi började med en promenad och frukost med Hanna i morse kl 8. Efter det gick vi en tur till Öppna förskolan där vi blev upplockade av mamma och mormor. Blev världens missförstånd för jag trodde jag skulle få åka till stallet efter våra ärenden men så var inte planen alls tydligen men vi fick en härlig dag på Tuna Park i alla fall. Valde en jättebra lunch då vi åt wok och jag valde kyckling med endast grönsaker till. Hemma var jag så trött så jag lagade samma sak igen, var nästan godare än den på lunchen. Milo fick ratatouille med riven ost till, ny favorit tror jag.

Kommentarer :

#1: Jenniefer

Halloj! Hoppas det går bra att vara själv! Tänkte bara säga att jag inte har glömt bort kläderna ni ska få, det är bara lite mycket just nu. Men så fort vi har fått en lägenhet ska jag börja rensa i källaren och så ska jag packa en massa till er! Kram på dig!

skriven

Kommentera inlägget här :