En dag kvar

Sista dagen som ensamstående hund- och bebismamma och jag måste få säga att jag kom in i det väldigt fort. Jag skulle klara att leva ensam och jag har knappt saknat Kristian, kanske inte är så bra men jag tror faktiskt det bara är för att jag haft Milo och jobbat, Kristian har dessutom inte varit borta en vecka ens. Så när jag säger att jag inte saknat honom är det inte så illa som det låter. Jag har bara klarat av att vara självständig och jag har inte varit rädd(så mycket). Första natten lyste det i nästan alla rum men nu litar jag på Tilda, hon släpper inte in någon, kamphund som hon är :P. Dagarna fylls ju av Milo och bara Milo och jag måste se till att få in en dos av vänskap också, denna vecka är det jobb som gäller men till helgen ska Emelie och jag ut för att fira att jobbet är igång. Jag tipsade min chef om henne och hon fick tjänsten och jag fick min tjänst på pappret fast jag är mammaledig så självklart ska vi fira det.

Kommentarer :

#1: angie-mamma till nathan

sv: tack desamma<3



åh vill oxå jobba! ska ju vänta till i jan men lär inte bli då heller:( mitt jobb e ju flera dygn non stop o så länge tänker ja inte va borta:/

skriven

Kommentera inlägget här :