Milo 4 månader

Igår blev lillkillen vår 4 månader gammal. Livet leker och vi har så himla kul här hemma. Han är nog världens lättaste bebis som sover hela nätter, ler och är glad hela dagarna och sover en förmiddagslur på 2-3 timmar varje dag. Humöret finns där, man anar det ibland när han har en gnällig dag och även de dagarna är intressanta och mysiga när han bara vill bli buren och vara nära, då är jag som gladast över bärsjalen vi fick. Jag har problem med mjölken och kämpar på för att den inte ska försvinna, i helgen pumpade jag varannan timme och då var det skönt att ha Kristian hemma. Ska börja med hormonsprejen igen och hoppas på att det blir bättre. Jag vet egentligen inte varför jag inte bara slutar och ger ersättning som faktiskt är väldigt bra det också. Men jag är inte redo än, snart kanske men först ska han få prova på lite smakportioner. Gröt och fruktpuré tycker han väldigt mycket om så på morgonen får han lite gröt tillsammans med mjölken som vanligt. Men annan man tar vi det lugnt med, det finns massor av tid.

Kommentera inlägget här :