Vänskap

Lönefredag igår och en mycket efterlängtad sådan. Vi var hemma till 20.30 och nattade Milo som vanligt och sen kom mamma för att som jag sa "bara sitta här när han sover hela natten, han vaknar aldrig mamma". Till 21 var vi nere på stan och mötte upp ett stort gäng för en cider och sen bowling. Är så tacksam för mina fina vänner som förstår att livet förändrats för mig och de anpassar sig efter det för mig, inga sura miner.  Vi skulle tagit bussen hem 23.15 men bowlingen drog ut på tiden( vi var 10 pers) så till kl 01 var vi hemma och möttes av en glad Milo och trött mormor som fått underhålla lillkillen sen kl 21.15. Det tog 5 min och sen sov han till 08.30 i morse. Han passade väl på att härja lite med snälla mormor såklart.
................................Nu ska jag åka iväg till jobbet och kommer hem i morgon kl 14. Kristian och Milo ska ha grabbhäng med Manne. 

Kommentera inlägget här :