Onsdagsmys

Jippie igår kom matbilen med allt vi beställt från Ica ekängen. Stackars killen var andfådd när han kom med 7 påsar mat. Beställde verkligen massor och min plan är att vi inte ska handla mer denna månad och på så vis spara lite pengar. Det kan kännas som mycket när man storhandlar men jag vet att man gör av med mer pengar om man småhandlar och inte planerar, nu är det ekonomi som gäller.
Har varit sugen på hamburgare ett bra tag nu och jag har vägrat att kompromissa med att göra det halvdant. Nej då väntar jag hellre och får den riktiga upplevelsen med det jag vill ha. Vi tjafsade om det häromdagen och Kristian hade kunnat ätit hamburgare med smörgås som bröd och utan dressing men då väntar jag hellre. Så igår myste vi i soffan och riktigt gott var det. Väl värt att vänta på och det var också det enda jag åt på den dagen, har svårt att äta under dagen men jag försöker med frukt i alla fall. Riskakor skulle jag kunna leva på, synd att de inte är så nyttiga.

Kommentarer :

#1: Vi hjälper dig hitta rätt assistent!

Behov av personlig assistans? Vi är assistanssamordnare och hjälper dig hitta en personlig assistent. Du kan alltid känna dig trygg hos oss med eget inflytande över din egna livssituation. Besök vår hemsida om du är drabbad av funktionshinder, eller kanske om du söker ett jobb!

skriven

Kommentera inlägget här :