Torsdag

Jag är fortfarande inte på topp, vet inte om det kanske är någon förkylning på gång men särskilt pigg och kry känner jag mig inte. Hade en mysig dag i stallet(mocka bör man annars....), skönt att sitta ute i solen och prata lite mellan dyngkärrorna. Tänk att snart kan hästarna gå ut på sommarbete, ingen mockning, inget jobb och mindre kostnad innebär detta förutom sol och värme. Just nu jagar jag skor att träna i, tog för givet att jag hade gympadojor men det enda som fanns hemma var höst- och vinterskor. Träna ja, riktigt känner på ordet och tänker extra, jag ska träna och jag ska fortsätta med det.
Kristian är jätteduktig och har börjat springa en hel del, han är så himla sexig också i sin outfit. Har alltid tyckt att den sportiga looken är snygg hos killar. Snart kommer han hem, svettig och trött..... :)

Kommentera inlägget här :