Kommentarfritt

Ledsen över att ni inte får kommentera men jag orkar inte svara på alla kommentarer och läsa alla bloggar. Det var aldrig min tanke med bloggen att den skulle bli populär utan den är enbart för mig, min familj och vänner. Pressen att behöva skriva tillbaka och att man behöver uppdatera ofta blev jobbigt, jag är ingen Blondinbella direkt och nöjer mig mer än gärna med en liten blogg, fortsätt gärna läsa. Jag kan ju fortfarande godkänna vissa kommentarer och uppskattar självklart mina vänners. Det är skitkul med kommentarer men jag godkänner inte alla från och med nu. Hehe nu låter det som om jag hade hundratals så är icke fallet men det blev ändå såpass många främligar att hålla reda på.

Kram på er

Kommentarer :

#1: Bella

Eller hur :) svensk sommar är underbar faktiskt!!

skriven

Kommentera inlägget här :