Glada nyheter

På söndag hämtar vi hem vår bebis och jag hoppas på att må bättre tills dess, måste ju ha energi nu. Vi hade sådan tur att det blev en valp över då en del personer visat sig vara olämpliga som ägare när polisen väl kollat deras bakgrund. Vi fick vår tjej tack vare vårt intresse att faktiskt aktivera och jobba med vår hund. Hundkurs nästa! Ska bli så himla kul och att man kan göra en insats. Detta kom helt enkelt i rätt tid. Polisen Hans-Olof som jag pratat med verkar jättetrevlig och en eloge till er alla på polisen och hundstall runtom i Sverige för det fantastiska jobb ni gör.

Välkommen hem, Kendra!


Kommentarer :

#1: alex

Jag är så jäkla glad =) Får passa på att mysa med lillskiten innan hon blir för stor =)

skriven
#2: molle

Du är utmanad på min blogg ;)



(http://johanssonmlin.blogg.se/2009/february/visste-du-det-har-om-mig.html)

skriven
#3: jenny

Fan va kul med vovve :) Får komma och titta på den sen :) KRAM

skriven
#4: Jenniefer

Mäh. Varför "kommenterar" du utan att skriva nåt? :)

skriven

Kommentera inlägget här :