Tisdag

Flera dagar har jag varit rejält nere och har ingen som helst ork till något alls, jag är trött hela tiden och börjar bli trött på det med. Någon som har något tips på vad man kan göra, käka lite vitaminer kanske? Bara hoppas på att det snart går över. Ser fram emot nyår och det verkar som om det kommer lite folk ändå, inte folk, utan de jag allra helst vill spendera sista dagen på år 2009 tillsammans med, minus Alex då som ska till mor sin, men det är inte helt fel att vara där heller.
Idag var vi och skrev på kontraktet på nya lägenheten, det känns toppen. En ny start och ett hem där jag kan se oss bo i ett antal år nu, vi var överens om att den här lägenheten bara var någon slags mellanlandning, från vår lilla etta på 31kvm som vi kom ifrån har vi verkligen fått det bra nu. I mars går lasset till Torshälla så vet ni någon som vill ha en mysig liten 2a nära Djurgården så skriv gärna en rad till mig, alltid kul att flytta tidigare än beräknat. Jag är barnslig på det sättet, har svårt att vänta och vara tålmodig när jag väl vill att något ska ske. Se jag kunde ju inte ens vänta med att skriva om det. Men å andra sidan så hatar jag att flytta också med allt vad det innebär så skönt att dra ut på det.
Kristian är väg och spelar bandy och jag har kvällen för mig själv, tvättstugan håller mig sysselsatt innan det kanske börjar någon mysig film på tv. Har satt på mig min nya morgonrock och tänker inte ens ta av den för tvättstugans skull. Turbanen på huvudet efter duschen följer med ner dit också, vem sa att man måste se snygg ut jämt?

Kommentarer :

#1: Jenniefer

Grattis till lägenheten! Vad kul för er!

skriven
#2: Dessan - igen!

Vad bra att jag läser alla inlägg innan jag kommenterar, haha!Har nog en kompis som e sugen på att flytta in här i huset så om du inte har någon annan på g så ska jag prata med henne imorgon =)

Kram grannen igen

skriven

Kommentera inlägget här :