Måndag

Jaha då var det vardag igen nu i några dagar, lite skönt måste jag erkänna. Vi har haft en mycket trevlig jul som avslutades hemma hos min morbror och hans familj den 26e dec. God mat, vin och sällskapsspel blev till en lyckad kväll. Kristian och jag avslutade den på en fest tillsammans med Calle. Lite lustigt att när jag återigen går på fest, det var många år sen som jag gick på en hemmafest hos någon som inte var en kompis, så möter jag samma folk som vi festade med när jag var 17. Det kändes som att resa tillbaka i tiden, väldigt lustigt sammanträffande. Efter en del tänkande och funderingar bestämde jag mig för att följa med grabbarna ut på Harry´s och det ångrar jag inte nu. Vi hade det väldigt kul och visst var jag nervös ibland men Kristian och Calle fanns där hela tiden och jag hade faktiskt kul och dansade. Det var lite folk ute så det var perfekt för att prova igen och tanken var ju att jag ville göra detta för att kunna njuta av nyår på stan. Tur att man har underbara vänner och den bästa pojkvännen!
På tal om nyår, det är ju alltid en jäkla stress med det där. Man ska ha så kul och helst ska man gå på den största festen i stan för att känna det som att nyåret blev lyckat. Jag har egentligen alltid tyckt att nyåret är en chans att avsluta året som varit tillsammans med de man faktiskt spenderat året med. Kristian och jag tänker laga middag, ska se om man kan knåpa ihop en trerätters, dricka lite gott till det och ha det trevligt. Efter det är det mysigt att promenera ner på stan och kolla på det stora fyrverkeriet. Hoppas på att fler vill göra oss sällskap men många vill ju fira nyår annorlunda, det är ingen fara :)

Kommentarer :

#1: Calle

Tack Jessica för dom fina orden

skriven
#2: Jenniefer

Vad skönt att det gick bra! Du är jätteduktig! Skönt att du har Kristian och vännerna omkring dig, men du är ju faktiskt DU som gör själva jobbet! You go girl!

skriven

Kommentera inlägget här :