Gott nytt år

Vi håller på och fixar inför kvällen och som vanligt har jag den vanliga ångesten över vad man ska ha på sig, jag har ju inget. Vet att alla säger så men jag har verkligen inget, det var väldigt länge sen jag köpte kläder men något ska jag väl slänga på mig. En del att fixa innan kvällen som sagt, trädgårdsstolarna ska duschas, ja det stämmer, våra gäster ska sitta på trädgårdsstolar och äta nyårsmiddag. Det ska bli skönt att flytta och kunna ha ett ordentligt matbord med många stolar. Vi tänker bjuda på lasagne, kanske inte den finaste middagen men det passar bra till vin och så kan man göra en sallad till. Den brukar bli väldigt god.
Gott nytt år på er alla och hoppas ni får det roligt ikväll!

Kommentarer :

#1: Dessan

Hejhej och gott nytt år! =)

Hoppas allt är bra!

Har ni planer på att flytta? Kram grannen

skriven

Kommentera inlägget här :