Natti natt

Sitter i soffan och snorar och sitter egentligen bara uppe. Serierna slutade ju för ett tag sen och ändå sitter jag här och glor bara. Läser era bloggar om och om igen, kollar facebook etc. Det brukar vara ett tecken på att jag är trött eller hänging, jag sitter bara och orkar inte ens sova. Och nej jag har inte fått svininfluensan, bara influensa...tror jag. Lite kul hur den där hysterin har fått folk att fly för livet om man nyser på stan eller hostar. I morgon ska jag i alla fall ge mig ut till stallet med Emelie och senare har vi ju hundklubben. Nu kan ni tycka att båda de där sakerna är töntiga och trista men jag ska i alla fall spendera x antal timmar ute i friska luften tillsammans med en god vän, vi kommer att fika och prata en massa samtidigt som vi ger våra hundar det de verkligen behöver och mår bra av. Vad kommer ni att göra? Ännu en dag på stan? Och till er andra  som ska jobba och vill skryta med det inför mig, jag jobbade idag, så det så......

Kommentarer :

#1: jenny

heej tjejen. Tack för din kommentar. :)

Har du fått höra mycket negativt ang kristian? Jaa folk får prata vad dom vill. Huvudsaken är ju att vi är lycklig. Sånna som pratar har kanske inte ännu fått uppleva den "kärleken" om man säger ännu ;) Hihi. Massa kram på du

skriven

Kommentera inlägget här :