Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Jag är skadeglad och missunnar folk saker. Jag är avundsjuk på familjen i rika Saltsjöbaden som vann drömvinsten, ca 130 nånting miljoner. Jag är glad över att Charlotte Perelli floppade i Eurovision... men är ledsen över att det inte var Carola som satt där med 0 poäng. Hur kommer det sig att Sverige alltid segertippar sig själva, känner resten av europa av det och bestämmer sig för att lära oss en läxa?

Kristian och jag sökte på nätet efter lägenheter, någon kan känna sig skadeglad över att den jag vill ha är alldeles för dyr. Varsågod det bjuder jag på. Var ganska kul att sitta och kolla i alla fall..

Tränat med Emelie och spenderat kvällen med Alex och lilla Emelie, hoppades på att dem var sugna på fotboll men tjejsnack dög det med.




 
image68
Hoppas på en repris av förra sommaren

Kommentera inlägget här :