Min Jul

Ja bildbomben jag lovade blev det ju inte mycket av, men det kommer mer. Tiden rann ut men jag ska lägga ut mer bilder snart. Julafton började perfekt med snö och vi vaknade upp hemma hos mamma. Myste med frukost och sen öppnande av julklappar, fick många fina grejer, tack allesammans. Sedan bar det iväg till Kristians syster med alla små barn. Det bästa var nog att se deras glädje över tomten och paketen. Även där var det jättemysigt med massor av god mat. På kvällen åkte vi som vanligt hem till kusinerna och när man sen kom hem var i alla fall jag helt slut. Juldagen är ju den stora festdagen men innan det var dags för det tog vi en sväng hem till Kristians mamma där ALLA  var.

På juldagen hamnade vi hemma hos Malin för lite fest och dricka innan vi gick ut på Statt. Kul som alltid men smockat med folk. Hur kommer det sig att man alltid ser samma människor hela tiden i en sån stor folkmassa, många att säga hej till blir det i en liten stad som denna, tur att man tycker om sådana trevligheter. Jag förstår liksom inte vitsen med att inte säga hej till gamla bekanta eller bara nån man känner igen. Allt som allt blev det en kul partykväll, en juldagskväll så som den ska vara.

Kommentera inlägget här :