Sunny Beach aug -07

image7

Kan inte fatta att jag är hemma igen efter den bästa veckan i mitt liv. Att flyga ner gick mycket bättre än förra gången jag flög och nu grät jag bara lite så att det inte syntes. Det läskiga med att flyga är starten då allt låter och känns hundra gånger mer än vanligt. Efter låååång väntan på bagaget kom vi äntligen fram till hotellet, inget lyxhotell men helt OK.

 

Ganska så sent kom vi fram och bestämde oss för att inte slösa bort en enda kväll, så efter ett snabbt ombyte och lite smink så var vi ute på stan i Sunny Beach. Redan första kvällen lyckades vi hitta till stans bästa klubb, på den bosatte vi oss sen under hela veckan. Snygga killar, goda och billiga drinkar, bra musik och flirtig stämning kan nog sammanfatta den klubben. Första kvällen kändes det konstigt att gå ut på krogen när man vanlightvis går hem i Sverige men efter ett par dagar var också vi vana vid att festa till 08 på morgonen.

För mig var det första gången jag var på en riktig strand och det var helt otroligt skönt. Skulle aldrig kunna tänka mig att ligga vid poolen när man en gång legat vid havet..Såklart var jag lite blyg i början men även det släppte. Det går ju inte att bada i shorts och linne när det är 40 grader varmt. Äntligen fick jag också prova på att dricka Tequila och eftersom de kostade 10-15 kr st så blev det en del.

I Sunny Beach träffar man också mycket trevligt folk och det verkar vara helt omöjligt att inte få kontakt med andra människor, tjejer som killar och det kryllar av svenskar där nere, vilket var lite trist..vill jag prata svenska och parta med svenskar kunde jag stannat hemma. Men kul var det i alla fall och inte alls lika läskigt som man föreställt sig. Visst det fanns äckel och snuskgubbar men mest fanns det trevligt folk som bara vill ha roligt tillsammans.

image21
image22


image17image18image19image20

Kommentera inlägget här :