Ikea

I helgen tog vi en tripp till Ikea med kristians syster Jaana som är min trogna följeslagare till Ikea, eller jag är hennes snarare. Sist jag var där var nog för ett år sedan men jag har länge velat åka för att styra upp lite foton här hemma. Hade några jag ville ge bort och några som skulle upp på väggarna även om det är alldeles för många redan. Vi behöver större ytor och tänk vad ett eget hus vore mysigt att fixa med. Vi är inte där ännu men en dag förhoppningsvis. Milo hade en heldag ensam med mormor och var supernöjd, han ifrågasatte inte ens att vi satte oss i Jaanas bil och han i mormors. Känns så bra när den tryggheten finns där. 

På väggarna hade vi en del foton på Milo men Leah är över 1 år och inga fanns på henne ännu. Men detta till höger är jag nöjd med som ettårsporträtt och herregud så lika men ändå olika de är. 


Kommentera inlägget här :