Halloween 2015

Här hemma är vi dåliga på att uppmärksamma högtider, pynta och äta speciell mat. Med undantag för julen såklart, julen är viktig för mig och allt är så fint då. Jag blir lika glad som en skata blir för glans när jag ser hur det klittrar i butikerna. Men i år gjorde vi en grej av Halloween för Milo visste plötligt vad det var och att man skulle klä ut sig. Jag vet att Alla Helgona är en helt annan sak men som tur är så behöver jag ännu inte förklara för honom vad det är och varför den finns. Han får gärna stanna kvar i Halloweenfirande ett tag till. Så det var bara för oss att ordna något för honom. Vi klädde ut oss alla 4 och åkte runt till familjen, hade förvarnat innan att vi skulle komma så mormor hann köpa lite godis. Det blev en rolig upplevelse för Milo i alla fall och alla blev glada när vi kom förbi. 




Kommentera inlägget här :