Välkommet regn

Kanske kommer jag ångra detta bittert om en vecka men visst var det lite skönt med det stora regnvädret som varit idag. Alla anpassade sig väldigt snabbt här hemma och kom in i den rätta slapparstilen. Vi har fixat med saker som att hämta nya soffan, åka med katten till veterinär, vattna hos hästar och rensa lite. Vi har delat upp oss så det låter mer än det är och barnen har varit hemma hela dagen. Milo lekte ikväll med grannen och det låter så härligt när de ropar på varandra från balkongen och rätt vad det är så kommer en tredje pojke och ropar nere från gården. Det är ett gäng pojkar häromkring och Milo kan själv gå ut lite som han vill. Det är ett stort plus med hur vi bor och jag måste ibland påminna mig själv om det. 

Just nu sitter jag i nya fina soffan och fan så skönt det är. Vår gamla soffa var verkligen sliten och man har aldrig suttit särskilt bra i den men vi var den trogna i nästan 7 år tror jag. 



Kommentera inlägget här :