Hehe

Jo jag vet vad jag sa, att jag skulle kämpa för att få sättas igång. Men när läkaren(en annan denna gång) rekommenderar att vänta pga av riskerna och att det är det bästa för bebis och mig, då är det klart att man biter ihop, ler och säger javisst doktorn jag vaggar väl tillbaka till bilen då. Ärligt talat så hur trött jag än är så är jag mycket tacksam för alla chanser jag får till att påbörja det hela på ett naturligt sätt. Vi ska tillbaka in på tisdag kl 08 då det är 13 dagar över tiden. Då ska vi inte få åka hem igen om det inte är fullt på förlossningen såklart. Kvinnor som redan är igång med att föda går såklart före.
.................Dagen har annars varit lugn och känslosam från min sida, bröt nästan ihop på Jysk för att vi inte kom hem med persienner som vi räknat med...haha stackars Kristian. Lite mat och lugn och ro och jag är mig själv igen och myser i soffan med Kristian och Tilda.

Kommentarer :

#1: Maria

Du är så himla duktig som står ut å lyder läkarens råd.. Jag hoppas att du får din vilja igenom, att det sker den naturliga vägen.. Ett par dagar kvar, sen e du mamma på vilket sätt det än sker å du kommer vara lyckligats i världen no matter what...

Tack för det supersöta inlägget i min blogg.. Kan inte annat än att hålla med, han är underbar likt Nelia.. <3

skriven

Kommentera inlägget här :