Ultraljud

I veckan var vi på ultraljud och allt såg bra ut med lillasyster :) Med stor sannolikhet är det en liten tjej där inne för hon kunde inte se något annat som tyder på motsatsen mellan benen. Men man vet ju aldrig, folk har ju blivit lurade förut. Den 21 jan fick vi som datum och det stämmer bra med vad vi trodde också så jag befinner mig fortfarande i vecka 19.

Fast man har gjort det en gång tidigare tror jag aldrig man blir likgiltig inför denna upplevelse och lite tårar rann det nedför kinderna. Milo minns jag låg ganska stilla men denna tjej sparkade och hoppade som om hon fick elstötar. Det såg väldigt kul ut när hela ungen lyfte och det kände jag även vilket såklart förstärkte upplevelsen. Vi har nog ett namn klart redan men vi får såklart se, kanske man ändrar sig totalt sen.

Kommentera inlägget här :