oroligt

Ute ur magsjukedimman igen, den gjorde tack och lov bara en snabbvisit här hemma men självklart slog den till 5 timmar in på mitt 25-timmars arbetspass. Ja vad gör man då liksom, det är ju bara att ringa arbetskamraterna, skämmas lite och åka hem igen. Så jäkla trist att gå miste om den tiden och pengarna hade suttit fint till julen sen.
Jag mår bra nu men Milo är sjuk stackarn, det är en kombination av snuva och tänder skulle jag tro som gör att nätterna är jobbiga. Han vaknar och bara skriker rakt ut som om han har ont och det är svårt att trösta honom och jag tänker mest på att såhär jobbigt kan det väl inte vara med vanlig snuva? Han vrider sig och blir stel i kroppen och mycket pekar på magont, smärtsamma skrik som får mitt hjärta att brista. Usch det är så jobbigt att inte veta vad som är fel och många oroliga tankar går "tänk om det är något annat fel? Eller är det snuvan och/eller tänderna".
...............Vi tog igen sömn på dagen och efter det har det i stort sett varit bra. Visst är han snuvig och trött men inga skrik av smärta tack och lov. Vi planerar inte dagarna utan tar det lugnt här hemma vilket också är mysigt.

Kommentera inlägget här :