Vilken helg

Vilken jobbarhelg det har varit, skönt att den är över och lite roligare att få lön sen. Tillbringade 14 timmar på snäckberget igår och på morgonen kändes det tungt men sedan flöt det på och när kvällspersonalen kom vid 16 var jag pigg och det kändes som om jag också nyss kommit dit. Fick skjuts av Hanna hem, utan den hade det känts tungt ska jag erkänna. Tror Kristian njöt av denna helg för sig själv, det behövs det också ibland och man får inte glömma bort att ge varandra egentid. Jag har ju det så det räcker och blir över men glömmer bort att han kanske också vill ha det. Måndag och jobb idag men innan det behövs det städas upp efter helgen. I morgon blir det introduktion på nya jobbet, ska bli skönt att det är nära.
Verkar som om jag äntligen fått vettiga svar på min annons om en medryttare till min häst, förhoppningsvis får de provrida i veckan. Håller tummarna för att det kommer fungera.

Kommentera inlägget här :