Jul i sikte

Äntligen kommer det snö som verkar få ligga kvar och det är bara en dag kvar till första advent. Veckorna kommer gå fort nu. Julen är bokad och klar så vi vet vart vi ska och när vi ska dit. Jag har mottagit Kristians önskelista men måste lämna in min, hans är full av internetlänkar eftersom jag annars inte skulle fatta någonting av det han vill ha. Min är ganska typiskt tjejig med body butters och hårprodukter och ett besök på frissan med ögonbrynsplock. Önskar att man var mer djup och kunde komma på en superpresent.
Har en jobbarhelg framför mig. Har idag jobbat på båda jobben och fått ihop 10 timmar och i morgon blir det 14 timmar på snäckberget, vikarier fattas så jag täcker upp ett kvällspass utöver mitt dagpass. Håller tummarna för att tiden går fort och jag ska bara tänka på pengarna till jul.
På tisdag är det intro på nya jobbet, fick båda jobben jag sökte och jag börjar med ett intro på ett ställe för ett företag som kommer att placera mig på olika ställen och förhoppningsvis blir det variation i arbetet. Den förhoppningsvis nya arbetsplatsen ligger nära hemmet och det löser sig bra med hund och allt annat så jag hoppas verkligen på detta.
Nu blir det lite helgmys...

Kommentarer :

#1: Miia

Åh vad skönt att du får en önskelista av din man.. själv får jag till svar att jag behöver inget.. typ varje år.. så försök komma på något då :S



Grattis till jobbet!

skriven

Kommentera inlägget här :