Trots mina goda intentioner

Kom inte iväg till jobbet och känner mig som en skurk när man ringer och sjukanmäler sig. Feber, ont och en läkare som sagt att jag ska hålla mig stilla och varm kan man inte argumentera mot dock men det känns inte kul. Har varit stilla i snart två dagar nu och hunnit med några filmer och avsnitt av serier. Just nu kollar vi på L word, när den är avslutad tror jag vi ska påbörja Lost tillsammans med de aktuella så som Bones, True Blood, Californication, How I Met Your Mother, Cougar Town, How to make it in america, Weeds(gemensamma) One tree hill, The Vampire Diaries, Gossip girl, Greys anatomy, Desperate housewifes(mina) Entourage, Breaking Bad, Futurama(Kristians).
Jesus, visste inte att det var så många, vet hur det måste framstå men vi gör annat än att kolla på dessa,det blir att man kollar flera avsnitt och hoppar över vissa veckor, inte så farligt, jag lovar. Kan verka korkat och ytligt men jag anser att det är så mycket allvar och stress i världen och livet, vi måste alla hitta våra egna sätt att landa och ibland tillåta sig själv att vara ytlig, hoppa över en kväll med aktuellt och glöm det hemska, för en stund.
Personligen är jag överlycklig att hösten är här med mörker, friskare luft, te på kvällen, en varm mysig jacka, kängor, färger och såklart alla serier

Kommentera inlägget här :