Uppe tidigt

Jag kom upp tidigt idag med och det var jäkligt skönt, det känns väldigt lyxigt att vakna tidigt, äta frukost framför tv:n och vänta på att nyhetsmorgon börjar. Det enda som skiljer mig från en tant på 75+ är att jag pluggat denna morgon också, annars är det ganska så mycket tantvarning över det hela. Senare idag ska jag ta en sväng runt stan med mamma och mormor, handla det sista inför resan. Nu fasen gäller det och det ska bli kul, ska försöka undvika att vara alltför turistaktig.

Kommentarer :

#1: Emelie

HAha du är ju min tantiga vän =). Men nästa år , är vi båda studenter så då får vi se til o bli mer "fik med handdator " stundenter. Inge mer nyhetsmogon nu, lova det . =)

skriven
#2: emelie larsson

oj ! va du uppe så tidigt, fan va skönt, När du går up går jag och lägger mig ehheh :P ja, snart e det dags, es å avundsjuk, du får ha det riktigt bra nu :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :