Sista kvällen i Sverige

Nu är det nära, förlåt om jag är tjatig med detta är stort för mig. Jag har länge drömt om att åka till Thailand och har alltid vetat att jag vill vara en sån som sett världen och levt på riktigt. Helst av allt skulle jag vilja prova på något extraordninärt, som att ha sett en del av världen som kanske inte alla får se. Alltså inte bara uppleva turistlivet, risken då är att alla länder ser likadana ut, stranden hotellet, stranden, hotellet vart man än åker. Jag hoppas på att denna resa ska bli mer än så. Vi har i alla fall en bra början, vi ska på ett Hostel i Phuket town de första nätterna, en chans till att möta folk och se staden och bo lite enkelt :). Sedan tar vi båten till nån av de närliggande båtarna, förmodligen Phi Phi. Det ska bli så kul och en spännande upplevelse. kanske att jag kan blogga från Thailand med, annars ses vi !

Ha det bra här hemma nu så ses vi snart. Kramar

Kommentarer :

#1: sanna

Hoppas ni har de helt underbart därnere nu.. De är du värd gumsan.. <3 Puss

skriven

Kommentera inlägget här :