Packat och klart

Jag håller på och backar inför Thailand och har satsat på att enbart resa med handbagage (5kg). Alla ni som är tjejer eller vet hur tjejer är kan hålla med om att jag gett mig ut på djupt vatten. Det är svårt detta, jag vill ju ha mina fina kläder och gå runt i där nere, men av erfarenhet så vet jag att det ändå bara blir kjol och linne i olika varianter. Men jag vill ändå ha med massor av kläder! Som tur är har vi fått nån slags vakuumpåse som pressar ur luften ur kläderna så att de blir pyttesmå och lätta, fantastisk uppfinning. Många samtal har det blivit från oroliga och omtänksamma människor som undrar om vi ska till Bangkok, nej vi ska inte dit alls, tror jag i alla fall. Inte by choice. Resnerverna är på helspänn nu! Snart bär det av, älskar dig!

Kram på er

Kommentarer :

#1: Anonym

Jess , 5 kg är typ en lotion och en parfym =P det där kommer aldrig att fungera . HIHI

skriven
#2: jess

haha nä jag vet :)men kanske men förmodligen inte

skriven
#3: Emma

Mamma är ju i Bangkok nu. Får se om hon kommer hem som hon ska :P

skriven

Kommentera inlägget här :