Tandläkarskräcken har fått ett ansikte

Ok detta inlägg är enbart för min egen skull..jag behöver gnälla och nu kan ni själva välja hur mycket ni vill lyssna.  Tänkte att det kan vara schysstare än att gnälla face to face med alla stackare som råkar fråga hur det är. Nu börjar jag...... Jag har haft så jäkla ont i min kind/ tand i flera dagar nu. Tyvärr har min kära pojkvän fått se och uppleva detta, min ena kind är svullen(tänk på en hamster), jag kan inte gapa särskilt mycket, det gör ont hela tiden. Jag har dock varit uppfinningsrik och kommit på ett sätt att typ äta mat..det ska vara lättuggat och så äter jag med en tesked och suger in maten mellan läpparna..ungefär som en bebis :) Höjdpunkten på eländet var när jag groggy på tablett satt i badkaret och åt glass med sugrör.... Pucko säger alla, bara att gå till tandläkaren. Det är nu jag får problem..jag låter det hellre gå över av sig självt än att kliva innanför dem dörrarna och sätta mig i den där stolen som enligt mig är värre än den hos gynekologen.

Efter viss övertalning av Kristian och mamma så gick jag ändå dit. Jag var för svullen för att de skulle kunna göra eller se så mycket..men vad var felet då? Jag har en visdomstand som växer alldeles galet och det är bara att låta den växa så pass mycket att man sen kan dra ut den. Något att se fram emot alltså.

 Nu vill jag säga grattis om du läst så pass långt som till hit.
 
 1. Antingen så tycker du om att plåga dig själv
 2. Du har tråkigt
 3. Du är en riktig vän som bryr dig

Men jag varnade er..det var enbart till för mitt gnäll..

Kommentarer :

#1: Mallan Brallan

Det är bra och gnälla lite! :P

skriven
#2: Emma

Jag körde nog på alternativ 3 eftersom jag läste allt :) Hoppas den växer fort som fan tanden iaf !

skriven
#3: Kristian

Jag väljer 1,2,3 och 4! Älskar min lilla hamster-tjej :)

skriven
#4: Mr. Pitt

Det var så lite så;)

skriven
#5: Anonym

Tror inte jag är nåt utav alternativen..tyckte bara det var roligt skrivet.

skriven

Kommentera inlägget här :