6 månader och några dagar

Länge sen jag skrev sist, vet inte om det betyder att jag har ett liv att leva eller om jag kanske bara är lat i värmen. Någon slags kompromiss mellen de två tro jag. När jag inte jobbat har jag försökt ta mig ut till sol och bad.

Känner en slags stress över att vara ledig sen, vad ska man göra? Vi försöker ju spara ihop till Thailand i vinter men det vore kul att göra nåt i sommar med. Ett dilemma som endast vi i medelklass-sverige har..ska man skämmas?

Fick ett telefonsamtal mitt i natten, de flesta brukar ju inte uppskatta sånt men för mig var det ett slags tecken på att du fortfarande finns där, på att vi finns kvar :) Man kan umgås med en massa folk och känna igen alla på stan men hur många har man som man  kan ringa mitt i natten? Hur många känner man att man kan göra det med? Och hur många vänner har man egentligen som känner att de vill ringa?

Puss till Kristian. Efter 6 månader känns det väldigt bra, min sambo och min pojkvän som fått stå ut med mig nu när jag varit sur och grinig. Jag är glad över den lilla familj vi blivit med vårt nytillskott, lilla busiga Kiera. Älskar dig massor

Kommentarer :

#1: Anonym

Tycker inte att man ska skämmas över att ha det bättre men man ska inte ta det för givet...bra fråga i alla fall. Anonym

skriven
#2: S

Grattis till sexmånadersdagen

skriven

Kommentera inlägget här :