Uppdaterat

Ok sorry igen för bristen på inlägg.. Hmm nåt nytt som har hänt? Har mest träffat Kristian :) Var ute och åt i fredags..ännu ett nervöst tillfälle..men det gick bra det med:) Jättemysigt Thaiställe..som vi hamnade på. Vi kände oss nog lite speciella då dem efter ett tag frågade om vi ville flytta på oss, fick då en fönsterplats lite mer avskilt. Stämningen och det goda vinet gjorde mig lite lullig och jag började till slut blanda ihop personalen som då och då kom och frågade om allt var bra ( Jag trodde det var samma tjej som frågade hela tiden, tänkte att hon måste vara glömsk hon). Men det var jättemysigt, något som jag rekommenderar :)

Jag stannade kvar i stan hela helgen och bara tog det lugnt och hade det bra.
 Imorgon(onsdag) är det dags för par-bowling..hehe. Får se om jag kan slå mitt rekord på hela 80 poäng.

Skänk en tanke till mamma och Lisa som varit magsjuka och håll tummarna för att jag klarar mig.

Kommentarer :

#1: Emma

Åh stackarna.
Härligt att du har det bra ;)

skriven

Kommentera inlägget här :