Rubrik-torka

Jag har alltid haft svårt för att sätta rubriker. I skolan på uppsatser och nu på bloggen, tur att man inte har värre problem än så..

Helgen har varit lugn, jag har jobbat mycket och Kristian har varit hos mig. Var jobbigt att gå till jobbet när han var här hemma och tog hand om hundarna. Annars inte mycket på gång, har bokat en tid hos en studievägledare men blev skrämd idag då jag pratade med en jobbarkompis som sökt det jag tänkt söka och inte kom in. Hade inte tänkt den tanken men nu har den slagit rot och vill inte försvinna.


Nu ska jag bara slöa och titta på "Pretty woman" som jag inte ens gillar, men det är avkoppling..okomplicerad film och tv

Kommentarer :

#1: Camilla

Ha en fortsatt bra kväll. :)

skriven
#2: Emma

Pretty Woman, underbar klassiker ju :)

skriven
#3: sofia

Hur kan du dissa pretty woman :)

skriven

Kommentera inlägget här :